blogga i 200 km/h

Shit vad flitiga alla är på att blogga! Jag hinner knappt läsa allt ni skriver - lugna ner er lite och vänta in gamlingen!!
jag skulle göra väldigt mycket idag, däribland jobba hårt & ambitiöst med skolan. Det kan vi ju konstatera att det går lite sådär. Ni femtusen-inlägg-per-dag-bloggare som jag följer tar upp all min tid.

Men jag har hunnit bocka av en del på min todo list, tur att det än så länge är ett par timmar kvar på denna dag, för gosh vad mycket jag har att göra! Med tanke på hur mycket jag har att göra tyckte jag det var en bra idé att slösa tid på att blogga om hur mycket jag har att göra...ja, det är lite min grej att göra onödiga saker för att fördröja viktiga saker.

Som ni förstår är det inte lätt att vara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0