Besviken

Idag är en dag då jag känner besvikelse. Vissa dagar är besvikelsen inte ens en del av min vardag även fast besvikelsen  i princip skulle kunna ta över min vardag helt, men jag tillåter mig aldrig att känna besvikelse, förutom vissa dagar, som den här.

Jag är inte perfekt. Ingen är perfekt. Men jag kan med största sannolikhet säga att jag skulle visa att jag brydde mig om någon jag kände hade det svårt.

Jag skulle inte säga mycket, jag kanske till och med skulle säga fel saker, jag skulle kanske inte ens ta det face to face utan skriva till personen...bara något litet som får personen att känna att den faktiskt inte är ensam, att det finns folk som bryr sig, ÄVEN när du inte är glad, hjärtlig och super uppåt! En känsla av att det finns folk som finns där oavsett hur du är, om du är rent förjävlig endast för att du mår dåligt, så finns det folk som bryr sig om dig, även fast du faktiskt ser förjävlig ut och inte duschat på en vecka, så finns jag där för dig. Den känslan skulle jag vilja förmedla när någon jag bryr mig om har det svårt.

Jag begär inte perfektion med felfria handlingar från andra människor. Alla kan göra fel.
men att inte bry sig TILLRÄCKLIGT för att ens skriva eller säga någonting, till någon man borde bry sig om, är bortom allt förstånd.

Hoppas ni visar människor runt omkring er, som betyder något, att ni bryr er om dem!
Cause you don't get second chances with me!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Då hoppas jag att DU vet att JAG bryr mig om dig och att du alltid kan höra av dig om du känner att du behöver prata med någon! Även om jag är ganska dålig på att höra av mig, men jag läser din blogg rätt ofta iaf! :) Hihi <3

2011-09-23 @ 08:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0